It's the Little Things (не F1)

17/10/2011 17:49, Огнян Тенчев (drJeckyll), 904/1887 прочита, 34 коментара

 

Предупреждение: Текста е дълъг и надали ще ви е интересен. Ще има техническа информация, но няма как. Извинявам се, че публикувам статия, която не е свързана с Формула 1, но ... преживяването си струва да бъде споделено.

И така ... всичко започна в една хубава и студена сутрин в понеделник. Както винаги след състезание страстите не са улегнали и ... е, знаете как е. Та, седейки в офиса доволен след като съм пуснал поредната анкета и резултатите от прогнозите виждам, че коментарите започват да се появяват. Един втори трети всичко е нормално. И тогава лирическият герой на моят "малък" разказ се появява на сцената с наглед безобидният коментар:

Фетел of course... борба със себе си чак до финала - голям потенциал има в това момче, разочарованието ми се нарича Уебър - със същия болид като Себастиан не можа да резне негъра цяло състезание

Авторът му се е кръстил Interceptor, което може би малко по-късно ще получи своето обяснение. Човекът вече си беше показал веднъж рогата някъде около зимните тестове и си беше регистрирал не един и два ника ... а точно 11 броя.

Коментарът очевидно не е по правилата и както често се случва щяха да започнат поредните разправии. И тъй като аз най-малко искам да се занимавам с караниците на разни хора, написах на въпросният потребител следното:

Негъра си има име и то е Хамилтън. Имам лош спомен от предишното ти появяване в сайта и не искам отново да се занимавам с глупости. Затова моля, те прочети правилата и използвай имената на пилотите. Ще спестиш своите, моите и на останалите потребители нерви. Благодаря.

Разбира се коментарът на човекът беше поправен, като една думичка беше заменена с името на пилота. Цялата тази сага можеше да приключи много бързо още тук. Но, явно човекът насреща имаше други разбирания, което разбира се не е лошо, но все пак не можеш да се държиш като слон в стъкларски магазин.

Отговорът? Ето го:

Извинете Вие да не сте гражданин на САЩ? винаги черните са се наричали негри - названието идва от думата негро - означително за черен цвят на испански и никъде по света не е обидна изключая САЩ

Отговорът ми:

Изобщо нямам намерение да споря. Помолих нещо - ако не искате да спазвате правилата това е ваше право, но просто ни спестете коментарите си. Благодаря отново.

На което получих следното:

И аз Ви обичам...

Приказката отново можеше да приключи. Но ... отново не се случи.

Последва нов коментар от господина, който гласеше:

Действително негъра показа пилотски качества - изключвайки слабата му психика в първата обиколка - направи Марк смешен

Коментарът беше изтрит -
[коментарът не е по темата]

Последва нов:

Невероятно каране на "негъра" Хамилтън p.s. доктор джекил - шампион шампион!!!!

Този отново беше изтрит - [коментарът не е по правилата и не е по темата]

Последва още един:

Гласувах за Хамилтън - моля за извининие - той не е негър - той е ариец от най-чист вид!

Отново изтрит - [
вече сте гласували с друго потребителско име] - нали помните колко регистрации имаше въпросният потребител?

Още един:

Хамилтън - най-добрия бял пилот

Изтрит - [
коментарът не е по темата]

Още един:

хамилтън

Изтрит - [
вече сте гласували за друг пилот]

Още:

За Хамилтън - понеже е бял

Изтрит - [
вече сте гласували за друг пилот]

И някъде тук реших, че въпросният човек не иска да разбере какво му се казва. Сметнах, че му отделих достатъчно внимание и съответно му отнех правата за коментар.

Тук нещата малко загрубяха.

Започна да ми изпраща лични съобщения:

недей бе бате - страх ме е,,,,

ся няя да праа бели - остаи ме

уеуе тцтцтц въй ко напрай

трябва ли да смъкна сървъра ти за да ме оставиш на мира?

Това последното особено много ми хареса, защото хайде да се сетим, кой всъщност не оставя другият на мира ...

ей ама си дърво-ще ти свъкна сървето на някоя от квалификациите! - тогава ще те боли повече

Мен? Интересна гледна точка нали?

густо майна - как е Цветелнка - геронтофил смотан - кой чука с 4 години по - голяма?

Това последното не го и разбрах ... честно казано не мога да се сетя дали познавам някоя "Цветелнка".

Тъй като започна малко да ми писва от този човек реших, че е най-добре да му отнема достъпа до сайта. Но, лудите глави не мирясват лесно.

От сутринта до момента потребителят
Interceptor се опита да пусне коментар около 215 пъти. С помощта на различни техники, които обаче бяха доста еднообразни той смени 22 IP адреса в опита си да направи ... нещо. Нямам представа обаче какво е то. Малкият flood не си заслужава да бъде отбелязан.

Позволявам си да публикувам IP адреса, от който оригинално започна всичко - 85.91.142.148. Ако някой си го познае ... негов си е. Ако мрежата пък е ваша ... е ...

Между другото никак не е трудно човек да намери например това: http://formula1.sportal.bg/news.php?id=12567&comments=11 и стигайки до http://formula1.sportal.bg/news.php?id=12567&comments=8 цъкайки по страниците назад да установи, че въпросният господин има някакви проблеми. Да, смея да твърдя, че човекът там подписал се с Интерцептор е същият - все пак E-Mail адресът му е същият.

Но, нека да ви покажа например как реагират разбраните посетители на сайта:

коментара не е по темата - в battlefield-а вече поставиха този въпрос

Отговор:

Ок, приемам забележката, няма повече

И край ...

Някой си падаше да анализира характери. Е, може да започне ...

За тези от вас, които изтърпяха и изчетоха всичко до тук - съжалявам. Приемете искрените ми извинения :)

Поздрав за всички с подходящата за случая песничка:
Alice Cooper - It's the Little Things



Още от сезон 2011:




Коментари

 
azgaroth
azgaroth_at_gmail.com
Спор | Отговор
Завиждам ти за спокойствието човече. Няколко пъти ми се е случвало да се занимавам с подобни "хакери" и хич ме няма в дипломацията.
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 17/10/2011 20:37

 
За съжаление много здравни заведения за хора с психични отклонения бяха затворени. Док, не му се обиждай, човека има нужда от квалифицирана помощ, но не го осъзнава. Дано близките му помогнат - ако не е сирак, разбира се.
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 17/10/2011 22:38

 
Ico
irresistible1_at_abv.bg
Спор | Отговор
Една мисъл, на която си струва човек да обърне внимание: Никога не обяснявай. Пред приятели не се налага, а враговете няма да ти повярват.
Така че игнор и толкова.
Рейтинг: [5|5|0.65] 5 / 5

Публикуван на: 17/10/2011 22:44

 
Hugo_Boss
tankov_at_gbg.bg
Спор | Отговор
Чудя се как Хамилтън прави "чудеса" с хората
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 17/10/2011 23:15

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
По тази тема мога да кажа само следното - Когато се бориш със свиня определено и двамата ще се изкаляте, само че на свинята ще и хареса.
Рейтинг: [3|5|0.27] 3 / 5

Публикуван на: 17/10/2011 23:27

 
drJeckyll
drJeckyll_at_f-e-n.net
Спор | Отговор
@JM: Тази аналогия предполага, че се намираме в кочина, а аз не съм съгласен с това. Цялата тази история се получава именно защото не искам тук да е кочина. И именно това не разбирам - защо някои хора не си стоят в тяхната си кочинка, а са тръгнали да "завладяват" Интернет ...
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 17/10/2011 23:37

 
Док, не мога да анализирам поведението на индивида и неговата мотивация, не ме и интересуват дори движещите го фактори. Проблема е сериозен и е доста поголовен (аз също леко го понесох на главата си (твърде леко дори бих казал)), но за съжаление е извън моята писта. С пато-психология не се занимавам нито ме влече. Обичам здравите характери. Пък и в крайна сметка - ти си Доктора! Лекувай ги!
P.S. Прав си за мястото - трябва да остане чисто, всеки ден го разбирам все по-добре.
P.P.S. ...а сега влязох в сайта за друго... ама явно утре ще завърша материала си.
Успех в борбата с хлебарките! (въпреки, че не помня някой да ги е премахнал напълно - те били оцелявали и след ядрен взрив)
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 18/10/2011 00:04

 
dirty
dirty.flow_at_gmail.com
Спор | Отговор
Признавам си че преди време и аз имах 1-2 изказвания с нарицателни обръщения относно хамилтън и алонсо, ама приех забележката и сега внимавам винаги. Евала наистина за енергията която влагаш в сайта - и като информация, и като "пазене на чистото място"
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/10/2011 01:16

 
Mar7o_F1EN
str8man_at_abv.bg
Спор | Отговор
И по други сайтове има доста такива хора, желаещи да се изяват, но добре, че ти се се нагърбваш със задачата да ги стопираш малко. Всеки ден започвам да се чудя аз ли не съм добре или всички около мен са психясали Положението ще става още по-трагично с времето, така че свалям шапка за стремежа да филтрираш тези "интелектуалци"!
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 18/10/2011 06:05

 
mitaka
dimitar.dimitrov_91_at_abv.bg
Спор | Отговор
Док. и мене ме дразни това ,че моя идол го наричат ,,Дедо" не мислиш ли ,че и това е обидно ???Но вече спрях да се занимавам с този случей защото нещата излязоха извън контрол и прекалено много хора фенове на Шумахер смеят да го наричат Дедо ...
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 18/10/2011 09:01

 
Mika
evenbg_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Докторе винаги съм се наслаждавал на стила ти на "работа" с клавиатурните нинджи.Ф1 общността познава много опити за създаване на сайт за феновете които се превръщат в място за изява на хора с проблеми. f1.f-e-n.net RULEZ!
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 18/10/2011 09:08

 
Mika
evenbg_at_yahoo.com
Спор | Отговор
@mitaka: А смешното е че почти всички които го наричат така не са и наполовина в толкова добра форма и кондиция като Михаел.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/10/2011 09:12

 
drJeckyll
drJeckyll_at_f-e-n.net
Спор | Отговор
@mitaka: Темата беше обсъдена по време на пред сезонните тестове. Освен това съвсем наскоро имаше отново дискусия повдигната от TRMASTER - http://f1.f-e-n.net/index.php/url19489. Феновете на Шумахер го наричат така, затова го допускам - питах ги и те самите така решиха. Даже ако не се лъжа, когато за първи път някой го употреби получи предупреждение.
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 18/10/2011 09:28

 
LStaley
gruicho_at_yahoo.com
Спор | Отговор
Док евала за всичко което правиш за истинските фенове на този прекрасен спорт. Адмирации за начина ти на работа, за работата ти и за всичко тук което правиш Наздраве брат!
Рейтинг: [5|5|0.65] 5 / 5

Публикуван на: 18/10/2011 09:55

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
@drJeckyll: "Тази аналогия предполага, че се намираме в кочина, а аз не съм съгласен с това. Цялата тази история се получава именно защото не искам тук да е кочина."

Не, приятелю. Много странно тълкуваш поговорката. Тук по принцип не е никаква кочина, но вратата е доста широко отворена и понякога се случва да влязат и свине. Проблемът е, че почнеш ли да се занимаваш (бориш) с тях - ти се каляш, а мястото се превръща в кочина. Та, за да не калят много, случайно влезлите свине се изкарват по възможно най-бързия начин. Едно предупреждение е напълно достатъчно. Човек ли е - ще те разбере. Свиня ли е - и хиляда предупреждения и обяснения няма да свършат работа.
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 18/10/2011 09:56

 
Fernanda_Alonso
denica.sqrova_at_abv.bg
Спор | Отговор
Нямам думи... държи се като 2-годишен! По-зле и от малките деца е този.
Рейтинг: [2|4|0.18] 2 / 4

Публикуван на: 18/10/2011 09:58

 
drJeckyll
drJeckyll_at_f-e-n.net
Спор | Отговор
@JM: За съжаление нещата не са просто черни и бели. Хората са различни и не винаги става с едно предупреждение или реплика. Пък и аз май съм малко утопист. Затова търся начин да намеря общ език с всеки.
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 18/10/2011 10:01

 
@JM: Аналогията ти не е коректна и аз мисля така, а Док ти е отговорил вече. Тази аналогия обаче ме наведе на други мисли. Има причини този сайт да не може да бъде сравняван с кочина. Както всички вие виждате на сайта няма реклами. Прави се на абсолютно чиста основа. Няма пари - няма проблем с морала. Мненията на автора на сайта не са подчинени на "политически правилната линия" той казва и прави, това което мисли. Никой не може да му налага мнението си, поради факта че спонсорира сайта. Затова смятам, че това е най-истинкото място за феновете на Формула 1. Добре е да сме щастливи от факта, че това не е кочина, а не да твърдим, че който общувал с прасета щял да се оцапа.
Всеки има глава на раменете си, но не всеки е способен да я използва по предназначение (да перифразирам вокалиста на INXS Майкъл Хътчинс, който пееше - "...всички ние имаме крила, но някой от нас не знаят защо").
Рейтинг: [1|3|0.08] 1 / 3

Публикуван на: 18/10/2011 10:57

 
shumaherrr
jumena_pc_at_abv.bg
Спор | Отговор
ДОК Знаеш, че всички тук те уважаваме заради безкористният сайт, който правиш за нас. Също така трябва да знаеш, че всички те подкрепяме. Но е абсолютно невъзможно да намериш общ език с всеки човек. Няма как да стане. Ето примерно аз веднъж наруших правилата, получих забележка и от тогава се старая да не прекрачвам границата. Защо? Защото го осъзнавам сам, осъзнавам, какво правиш за нас ФЕНОВЕТЕ, как си губиш времето и как отново си хабиш нервите и като един нормален човек реших, че предпочитам да чета и коментирам сайта, и тоя сайт да просъществува много много дълго време и да ме радва, отколкото да споря и да си задоволявам егото. С други думи, трябва човека отсреща да е нормален, осъзнат за да намериш общ език. Хората са хиляди с хиляди разбирания, как да намериш начин да се разбираш с всички? Според мен е невъзможно. Ако говориш с истински ФЕН на Формула 1, всеки би предпочел да спре и да не прекрачва границата. Защото е на твоята и нашата вълна. Ако е човек пишещ колкото да му мине времето и не се интересува от конкретната за теб тема или няма същия интерес, няма как да стане, не може да имате общ език. Така, че давай смело, дано някой идиот не разруши тоя сайт. Но всъщност по важното е колко човека искат сайта и колко не го искат и се дразнят от него. Според мен 99.9% искат сайта в тоя си вид с тия правила да съществува винаги. Също така лично аз ти пожелавам възможно най скоро ти и сайта ти да станат важна част от медийният пазар и много хора да се съобразяват с него като истинска медийна сила. Дано стане скоро. Успех - след кратките разговори и коментари с теб съдя, че си много интелигентен и упорит човек. Тъй, че не виждам причина да не продължиш започнатото.
Рейтинг: [6|6|0.69] 6 / 6

Публикуван на: 18/10/2011 10:57

 
PRO
pro_at_mail.bg
Спор | Отговор
Док, извинявай, но напълно излишна статия! В никакъв случай подобни изяви не заслужават такова внимание. Радвам се, че успяваш да отклониш атаките и опитите на подобни малоумни потребители да досаждат на останалите фенове. It's the little things that keep this site running. Keep Walking (не уискито)
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 18/10/2011 11:31

 
drJeckyll
drJeckyll_at_f-e-n.net
Спор | Отговор
@PRO: Затова имаше предупреждение в началото на статията нали?

Между другото коментарите я направиха толкова сериозна. Аз не отдавам кой знае какво внимание. Ежедневие. Пък и всеки си ги има малките неща в деня нали?
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 18/10/2011 11:34

 
Alonso
mondrio_at_abv.bg
Спор | Отговор
Изключително много ме изкефи тази статия.... Но искам да отбележа че човека Работи с уста и харесва садо-мазо секс-игри. Обадете се ! Той е вашият човек! Гарантира незабравими и шеметни изживявания. Безплатно!... Така че от такъв индивид може да се очаква всичко...

ЕВАЛА !
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 18/10/2011 20:08

 
Sinek
krassytsaneff_at_gmail.com
Спор | Отговор
Подкрепям те, Док. Такива субекти с времето стават музи на комици... Аз също благодаря за чудесния сайт, в който имам удоволствието да участвам, макар и рядко
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 18/10/2011 20:20

 
Не знам, аз не мисля, че е толкова зле положението. Ако поставим нещата в перспектива, Google, единствена в класа си компания, "върти" youtube - който наред с другото е нарицателно за място с побъркани коментиращи. И нито техническите нито административните средства имат и бегъл намек за успех. Какво остава за един "простосмъртен" проект като този сайт. Явно дразнителите в интернет са нормално природно явление, с което трябва да свикваме - като жегата, комарите и данъците.

Но пък аз лично си имам теория, че интернет напоследък излиза от буйното си юношество и преминава в по-зряла фаза. Да не забравяме, че фейсбук измести п0rн0то1 [поздрави за сърч енджина] по трафик Имам чувството, че с подигравки, осмиване, игнориране и други подобни тактики, масовите потребители изтикаха останалите тролове в обособени ямички, в които да се цапат помежду си.
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/10/2011 22:03

 
Евала за търпението и огромната доза толеранс, която явно не заслужава, според справката във фб, Пламен Николов. Само се надявам, че Интернет троловете се държат така само в нета, а не и със семействата си, защото май наистина излиза, че човекът е женен с дете...
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 18/10/2011 22:33

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Димитър Димитров: Ние с Док се разбрахме перфектно, ама ти май все още не разбираш идеята на поговорката или не си видял тази част от коментара ми: "Не, приятелю. Много странно тълкуваш поговорката. Тук по принцип не е никаква кочина, но вратата е доста широко отворена и понякога се случва да влязат и свине."

Ще поясня за пореден път. Когато се занимаваш с някой, който очевидно не може или не иска да те разбере няма начин да спечелиш каквото и да било. Единствено ще си изгубиш времето и ще изпиташ неприятни емоции. Т.е. общуването с такъв тип метафорично казано те изпраща далече от тук в кална кочина. Общуването се превръща в "борба в кална кочина" (гадно нещо), не сайтът !!! Брех, не мислих, че ще е толкова сложно да се разбере тълкуванието на тази на пръв поглед елементарна поговорка ...

Док каза, че винаги търси начин да намери общ език с всеки. Само, че както има такива хора има и хора, които пък винаги търсят начин да се скарат с всеки. Просто изпитват удоволствие, когато има неразбирателство. Звучи невероятно и извратено, но е факт. Точно както садомазохизмът. Та, когато се съберат хора от тези два типа и започнат да общуват нищо хубаво не чака първия тип (този, който търси разбирателство). Колкото по-рано прекъсне общуването, толкова по-добре за него.

Прочети коментара на shumaherrr. Исках да напиша абсолютно същото, което и той само, че с едно изречение.

Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 19/10/2011 00:08

 
@JM: Отново мога да кажа, че не споделям мнението ти. Твърде крайно стои. Редиш ги, все едно са бели и черни фигури на дъската за шах. Док бил много толерантен, а Интерсептора (Пламен Николов или както там се казва) - гадна свиня. И единия като общувал с другия се овъргалял в калта...Нещата не са черни и бели до такава степен и затова Док е дал шанс на човека да се поправи. Като не се поправя - наказание! Така и трябва. Не разбирам защо се сърдиш, че не споделям мнението ти? Аналогията ти не ми допада. Какво толкова. Много добре съм вникнал в казаното от теб, но не мога, а и не искам да го приема. По субективни причини. Имаш склонност към генерализиране в изводите. "Общуването се превръща в "борба в кална кочина"... Не мисля така... Ако хората не общуват, няма как да се разберат. Предложението ти директно изпраща в кошчето за боклук накои от коментарите от моите статии, но повярвай ми - опитвам се да отговоря на всички. Досега не съм пропуснал да изпратя лично съобщение на всеки изказал отрицателно мнение по написаното от мен. И аз смятам, че това не е загуба на време и въргаляне в кал с прасета. Твърде грубо и недодялано ми стои тази крайна поговорка, с която се опитваш да внушиш, че хората, които не споделят мнението ти не са хора, а нещо друго - по низко. Пак ще кажа - Всеки има глава на раменете си, но не всеки е способен да я използва по предназначение.
Рейтинг: [0|2|0.00] 0 / 2

Публикуван на: 19/10/2011 14:55

 
JM
jm7_at_abv.bg
Спор | Отговор
@Димитър Димитров: "Едно предупреждение е напълно достатъчно. Човек ли е - ще те разбере. Свиня ли е - и хиляда предупреждения и обяснения няма да свършат работа." - Хората отдавна са го измислили. След жълтият картон следва червен.

"Док каза, че винаги търси начин да намери общ език с всеки. Само, че както има такива хора има и хора, които пък винаги търсят начин да се скарат с всеки. Просто изпитват удоволствие, когато има неразбирателство. Звучи невероятно и извратено, но е факт." - За опита да се разбереш с такъв тип хора си има измислена дума - УТОПИЯ. Ако си избрал да бъдеш утопист, няма проблем. Само, че трябва да си наясно, че нищо хубаво не те чака. Само ще излееш много нерви. Знам го от дългогодишен личен опит.

Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 19/10/2011 22:31

 
SULAS
ognqn83_at_abv.bg
Спор | Отговор
Основната причина, поради която се регистрирах в този сайт беше именно да избягам от идиотщината,която е завзела мрежата и доста голяма част от сайтовете посветени на формула 1.Мога да разбера някой по-остър коментар повлият от емоцията от старта и фенските пристрастия.Та дори аз съм се поддавал на тази емоция и съм изразявал малко по-критично мнението си относно един или друг пилот.Но да пишеш глупости напълно съзнателно - това е пълна глупост.дано този хубав сайт,в който човек може да научи нещо ново и наистина полезно със спорта,който обичаме се запази чист.Дано между потребителите тук,независимо на кой отбор и пилот са фенове се запазят в една добра колегиалност.За съжаление простотията ходи по хората,така че няма гаранция,че в бъдеще няма да се сблъскаваме с подобни коментари.
Рейтинг: [4|4|0.60] 4 / 4

Публикуван на: 19/10/2011 22:34

 
@JM: имам само един въпрос! Колко точно ти е дългогодишния опит?
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 19/10/2011 23:38

 
besnia3
besnia3_at_mail.bg
Спор | Отговор
Е поне за едно можем да го похвали тоя пич:


трябва ли да смъкна сървъра ти за да ме оставиш на мира?

най-важното му изречение е без правописни грешки и не се налага да търсим в гоогле за да разберем какво иска да каже...
явно човека толкова иска да го оставиш намира че чак речник е хванал...
Правилната песен са случая е тази
http://www.youtube.com/watch?v=L6tqKXWfdh8
и нека боянския се чуства поздравен

пс: по принцип не слушам такава музика но сюжета на темата го изисква
Рейтинг: [0|0|0.00] 0 / 0

Публикуван на: 21/10/2011 15:18

 
kimi_fen
sashotasev_at_abv.bg
Спор | Отговор
Какви хора има на тоя свят ... само искам да кажа, че и аз в началото бях малко недоволен от дисциплината, която Док поддържа в сайта, но от няколко месеца и аз съм съгласен с всички процедури, затова спазвам стриктно правилата, сега разбирам защо Док го прави, евалата
Рейтинг: [2|2|0.43] 2 / 2

Публикуван на: 22/10/2011 09:20

 
ЦИТАТ: "Interceptor се опита да пусне коментар около 215 пъти"
------------
Ха-ха-ха-ха-ха ........ пълен ....Що за човек трябва да си за да правиш подобни неща.Толкова ли е нещастен живота ти та си тръгнал да си губиш времето с нещо такова.
Хубаво че тука не се толерира подобно поведение.В един друг сайт на едно списание да наричаш Хамилтън негър а не с името му е нещо нормално.
Тези които го наричат негът казват че в това няма нищо обидно а в същото време те самите го казват за да принизят въпросния пилот, за да го обидят.

Баси комплексарщината.
Рейтинг: [0|1|0.00] -1 / 1

Публикуван на: 29/10/2011 17:58

 
bixy
nbikov_at_gmail.com
Спор | Отговор
Здравейте и от мен, аз май съм най-големият новобранец тук, бидейки регистриран само от половин час. Благофаря на колегата за линка, който ми даде, докато се занасяхме по темата Jekyll&Hide
Бедата е в това, че простотията по правило не ходи по животните и за съжаление това няма как да бъде избегнато дори тук. Въпрос на (нах-вече лично) уважение е да сме толерантни един спрямо друг, защото със сигурност нямаме концексус нито по отнощение на пилоти, нито по отношение на тимове, така че нека най-добре се наслаждаваме заедно...все ще си пием бирата заедно и все ще си караме моторите заедно (които си ги имаме де ), при това без значение кой на кого е фен. И хубав ден от мен
Рейтинг: [1|1|0.27] 1 / 1

Публикуван на: 27/10/2012 13:04

 

Нов коментар

 

Само регистрирани потребители могат да коментират. Ако вече имате регистрация можете да влезете в сайта от "Вход". В противен случай можете да се регистирате като натиснете "Вход" и избере "Регистрация". За повече информация: f1.f-e-n.net/index.php/url14729